BÄSTA NYHETEN

Okej det här är så sjukt. Jag är på riktigt det största fanet av sophie kinsellas shopaholic serie. Har väntat jätte länge med att läsa den sista boken bara för att det inte ska ta slut, det får bara inte vara slut liksom, dem är så jäkla bra. Vilket fall så läste jag ut den sista boken igår och jag kände mig på riktigt deprimerad. Googlade hur mycket som helst på ifall det skulle komma fler osv, hittade en fan page på Facebook som jag gick med i och försökte kolla där om jag såg nått men nej. Sen idag när jag och älskling åt middag sa jag att det var sjukt deppigt att jag läst sista boken och att jag undrade om hon skulle skriva nått mer och att jag skulle bli så sjukt lycklig om det hände. Sen var jag ju hos Jennifer ikväll och när jag kommer hem och går in på facebook så har hon uppdaterat på sin fanpage att hon kommer att släppa en ny bok i höst!!!!!!! ALLTSÅ HUR SJUKT? Hon går ut med detta idag när jag gått och tänkt på detta precis och fattar ni hur glad jag är eller??


Kärlek ❤️❤️ ni måste läsa dessa om ni inte gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0