EN BRA DAG

 
Började morgonen med en löprunda runt sjöarna. Sprang runt råstasjön sen körde jag intervaller runt lötsjön, tog 31 min totalt och jag var röd som en tomat i fejset när jag kom hem och kändes som att jag hade duschat typ, så ja det var jobbigt. Dock jävligt skönt efter, gjorde min standard frukost och satte mig i solen på balkongen och läste. Bra start på dagen med andra ord.
 
Resten av dagen har jag spenderat med farmor. Vi åt lunch i kärrtorp där hon bor och sen gick vi hem till henne och jag lagade en marängtårta med grädde, smält marabou, banan och jordgubbar. Fyfan vad onyttigt men också sjukt gott haha. Dock funderar jag på om jag ska gå ut och springa en runda nu, ligger ju lätt på överskott idag med tanke på lunchen jag åt ute samt tårtan och dessutom har jag kört någon styrketräning idag så a, får nog bli en PW iaf. Här är tårtan, asså yummie:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0