HEMMA!

 
Vi landade vid sju igår sen tog det en envighet att få väskorna, men Lasse kom och hämtade oss iaf så vi var hemma runt nio någon gång. Känns så jäkla trist att vara hemma, man har levt i en liten bubbla där nere. Vi bodde på ett så jäkla stort hotell, vi hade ett helt underbart hotell rum, bästa jag haft tror jag. Alla människor var så himla trevliga, temperarruren låg runt 30 grader varje dag och inte ett moln fanns det på himelen. Sen det bästa av allt, snorklingen. Så sjukt coola rev, har sett massor av häftiga fiskar, såg till och med en bläckfisk haha. Vi har tagit massa bilder under vattnet så ska lägga upp sen. Så det var inte mycket att klaga på, en underbar semester med my love helt enkelt. Dock är jag jätte glad över att få komma hem till paddan igen, har saknat honom så sjukt mycket. Nu ska jag äta frulle och plugga. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0