JAMES BOND ULLA?

Haha rubriken.. från senaste avsnittet av welcome to sweden, så kul haha!! Till något annat, älskar att vi har morgonsol på balkongen så man kan sitta och läsa och äta frukost i solen, riktigt nice. Skulle egentligen har sprungit imorse men stängde visst av klockan i sömnen så vaknade halv nio istället för sju hehe. Så började morgonen med att städa paddisen bur, sen hade jag telefon möte med min grupp klockan nio, sen blev det frulle och häng på balkongen och efter det gymmet. Körde ett jäkligt bra bröst och triceps pass, var helt skakig i hela kroppen efter haha så det är garanterat träningsvärk imorgon. Efter gymmet ringde älskling mig och ville äta lunch så han kom och hämtade mig och så åkte vi till lilla rött och åt pasta, det var gott dock gillar jag inte känslan efter man ätit pasta, man blir liksom degig haha, pasta är inte min grej helt enkelt. Nu ska jag städa upp här hemma och sen plugga. Tänkte även ta en löprunda lite senare eftersom att jag inte hann med det imorse.
 
På gymmet idag, ni ba ehh du har haft dem där träningskläderna i tre dagar nu, fräääääch, jag ba eh ja dem är nya och jag gillar dem så a, då äre värt och lukta lite svett. Nej men ska lägga dem i tvätten efter min springtur sen, lovar ;) MEN hur söt är inte paddan? Kolla på den där bilden jag "smygtog" på han när jag hade stängt buren och gick iväg, ser verkligen ut som att han tänker "nej gå inte, vart ska du?" Min bebbo, så gullig när han står upp haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är så jävla duktig sandra! ååh känner mig som en säl nu när jag inte pallat träna idag :O

Svar: Tack gumman, men det är ju du med!! Du tränar ju mycket också och då behöver man en vilodag ibland så det så ;D puss
Sandra Olsson

2014-04-23 @ 19:55:22
URL: http://lillajenny.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0