HOLD THE LINE

Började dagen med att hänga på mitt andra hem, gymmet. Så kom pigg och glad till jobbet. Efter lunch blev jag dock sjukt seg och fick årets huvudvärk som bara blev värre och värre för varje timme som gick. Så när jag slutade vid fem kändes det som att mitt huvud skulle sprängas, fyfan. När jag kom hem låg jag på soffan och slumrade till en stund och älskling lagade middag till oss, sjukt gott var det, grillad fläskfilé och majskolv, pommes, bea och sallad. Kändes bättre med huvudet efter middagen vilket var jävligt skönt, hemskt att känna sådär. 
 
Så resten av kvällen har jag pluggat samt lyckats söka ett jobb som verkade kul, får se om jag får något svar. Måste verkligen bli seriös med mitt jobbsökande nu, det är inte länge tills jag tar min examen så vill verkligen hitta något innan dess. För vill ha något nytt, vill utvecklas och jobba med det jag har pluggat nu, antingen något inom butik, marknadsföring eller ekonomi. Men ska söka till stockholms universitet till hösten också, för säkerhets skull om jag inte skulle hitta något jobb. Om det blir så att jag läser ett år till kommer jag fortsätta på samma spår som jag läser nu och ta en kandidatexamen i företagsekonomi. Så vi får väl se vad jag kommer att göra till hösten :-)
 
Imorgon skulle jag egentligen jobbat men det blev lite ändringar så är ledig istället. Så ska gå morgon promenad, kolla lite föreläsningar och träna. Sen på kvällen ska jag hem till Mamma och vara där med henne och Amanda, äta middag, kolla lets dance, umgås osv. Men nu ska jag sussa, godnatt ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0