KVÄLLSINLÄGG

Orkade inte blogga igår. Skulle egentligen åkt till skolan men mådde dåligt och hade årets huvudvärk så vände om vid centralen, kul. Så gjorde inte så mycket igår. Btw när jag var ute och sprang sist hände en kul grej. Ni vet när man går emot någon random person och sen ska man flytta på sig och så flyttar den andra på sig åt samma håll och så blir det så flera gånger tills man nästan går på varandra, ni fattar? Vilket fall när jag var ute och sprang så gick en gräsand emot mig och så blev det sådär, fast med en fågel liksom haha, måste sett sjukt roligt ut.

Idag har jag pluggat och fixat med lite grejer som jag egentligen skulle ha gjort igår. Sen på dagen var mamma här, vi gick en promenad vid sjöarna och sen gjorde jag lunch till oss och så kollade vi på solsidan. Sen ikväll har jag hängt hos Jennifer, det är guld värt att bo granne med en kompis alltså, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0