OH BABY I LOVE YOUR WAY



Godkväll. Idag skulle egentligen Frida och Amie kommit hit och plugga, vi skulle jobba med examensarbetet men Frida har blivit sjuk så vi fick ta det på telefon istället. Så hann kolla en föreläsning idag istället sen kollat igenom några andra grejer. Usch känns som att det är så mycket grejer i skolan nu att jag inte ens vet var jag ska börja, suck. Nog om skolan nu. 

Idag har jag tränat såklart hehe. Började med uppvärmning på löpbandet. Nästa gång ska jag klara 2 km på 10 min, var inte såå trött efter detta men började springa på 11an sen sprang jag på 12an så a får väl se om jag orkar springa på 12an från början nästa gång för då blire exakt 5 min per km. Sen körde jag iaf ett bröst och triceps pass och efter gymmet var jag på ica maxi och handlade sallad och kyckling som jag gjorde till lunch. Har saknat min mat. 

Så att kunna äta och laga vad man vill, gymmet och min lilla kanin är det som är positivt med att vara hemma. Eller a det första som är mest positivt. Sen finns det massa andra saker såklart också, att vara i sitt eget hem är såklart skönast hur fint hotell man än har. Sen att ha sin familj och vänner nära, skulle aldrig kunna flytta utomlands iväg från alla nära och kära. Dock är det ju så sjukt trist att komma till detta väder, blir verkligen nedstämd när det är mulet, kallt och regnar. Hade inte bangat på att ta med Egyptens klimat hem, då hade det varit perfekt här! Sen är man ju så sjukt jävla mycket snyggare när man är lite brun. Är ju inte den som blir svart när jag åker utomlands men tycker att jag fått mycket färg för att vara mig på en vecka. Sen har håret blekts lite i solen också, formen känns okej, mina tänder är raka.. Om vi säger såhär, om jag kunde välja att se ut som jag gör just nu resten av mitt liv så hade jag valt det.




Okej ser typ blek ut på bilderna, är faktiskt brunare i verkligheten hehe. Men nu måste jag sova, godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0