PÅSK


Hej på er! Vet att jag varit sämst på att blogga denna vecka men har inte haft någon intressant och skriva då det enda jag gjort är att jobba, plugga och träna, så nu vet ni :-) 
 
Igår hade jag en sån sjukt bra dag. Började morgonen med en lång PW och min goda frukost. Jobbade mellan elva till tre och fick även reda på att jag klarade min tenta jag gjorde sist, woho. Fick även en påskpresent av mamma och fredrik och a det var inte något dåligt direkt, blev så sjukt glad. Efter jobbet drog jag till gymmet och körde ett ryggpass. Planen var att ta en chill kväll hemma egentligen men blev en spontan utgång med Malin och några av hennes kompisar istället. Hade en as rolig kväll. Vi var på public tills dem stängde sen skulle jag egentligen följt med till stan men då var klockan redan efter två och jag var rätt packad så drog hem med älskling istället. Hade grillat fläskfilé och gjort as goda potatismuffins med västerbotten ost och grejer till middag så fyllekäkade det, så sjukt gott.
 
Idag blire bara att ligga hemma och chilla, ska inte plugga eller någonting, så skönt. Vi tänkte göra påskmat till middag och sen är det ju lets dance ikväll också :D hoppas ni får en bra långfredag ❤️
 
På jobbet i onsdags, var sjukt härligt väder så inveg jackan jag fick av älskling på alla hjärtans dag 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Finaste Sandra <3 Vi älskar er <3 <3 <3

2014-04-18 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0