SENASTE DAGARNA

Det har varit så jäkla nice att vara ledig några dagar, i fredags gjorde jag typ ingenting förrutom att chilla och gå en promenad med älskling och Tommy. I lördags hängde jag med Thilda på dagen, var ute och solade. Sen var vi hos mamma och firade farmors födelsedag och efter det tog vi taxi hem till oss. Kom lite folk hit och sen drog vi till Garbo. Igår låg jag bara hemma och kollade one tree hill hela dagen haha. 
 
Idag var det lite mer "komma tillbaka till verkligheten". Började morgonen med att springa runt sjöarna (5 km) 28 min någonting, tycker det var bra med tanke på att jag fick årets huvudvärk av älsklings hörlurar jag lånade så var inte nice i mitten där, men tog av dem och sprang utan musik istället och då släppte huvudvärken efter någon kilometer. Sen hade jag tvättstugan klockan 10 och efter det körde jag ett hårt benpass, fyfan vad jobbigt det var. Inveg mina nya träningskläder idag, känns alltid som att man blir extra taggad på att träna om man har något nytt.
 
 
 
 
Man ser inte så bra på bilderna för finns ingen ordentlig spegel på gymmet i hallonbergen men men, dem är snygga iaf ;) efter gymmet så gjorde jag wraps till mig och älskling som vi tog med ut och åt vid golfängarna i det fina väderet, så härligt. Sen har vi bara kollat tv och jag har pluggat också, nu ska jag fortsätta fixa lite grejer med mitt cv och sen sussa, godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0