SNART HELG

Godkväll. Sitter och laddar upp bilder i bloggen nu från Egypten, tidsinställer inlägget så det kommer upp imorgon på dagen :-) 
 
Idag har jag gått morgon PW och kört ett rygg och biceps pass. Har ju (som jag visste) sjukt mycket träningsvärk i bröst och triceps sen igår och kommer garanterat få träningsvärk efter dagens pass så lär väl vara orörlig imorgon haha. Men har vilodag då så det är lugnt. Det är faktiskt viktigt att vila också så musklerna får återhämta sig, citerar Paulo Roberto (jaja vet att du garvar nu älskling) "folk som aldrig vilar kan aldrig ha tränat riktigt hårt".
 

Efter gymmet åt jag iaf denna sallad, alltså såå gott. Kyckling, avokado, keso, sallad, tomat, gurka, olika bönor, paprika och pyttelite pasta, tog på riktigt typ 5 bitar, plockade i salladsbaren och ville se om den var god. På tal om sallad, många tycker ju att man är "duktig" när man äter det, men helt ärligt jag föredrar verkligen sån här mat framför typ köttbullar och makaroner. Det är liksom inte jobbigt att äta nyttigt för mig, för det är typ min favorit mat haha. Misstolka mig inte, jag älskar donken, kebab och sånt också men efter ett gympass skulle det aldrig falla mig in att gå och köpa en pizza till lunch om ni fattar vad jag menar. 
 
Resten av dagen har iaf gått åt till att plugga och nu håller jag som sagt på och ladda upp bilder. Imorgon ska jag vara i Södertälje klockan åtta på morgonen (gäsp), men vi ska hänga med butikschefen på HM och se vad hon gör i sitt "dagliga arbete" och sen göra en uppgift på det. Dock är det bara tre timmar för vi har delat upp det så halva gruppen är där på förmiddagen och halva på eftermiddagen ASSÅ VAFAN vad jag babblar som att ni bryr er? Haha. Okej ska bara säga en till sak innan jag slutar, imorgon kväll ska jag, älskling, mamma, Fredrik, Amanda, Melissa, Amer och Thilda gå ut och äta tapas, ska bli så kul (och gott), längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0