FULL RULLE

Idag (och imorgon) är jag ledig, fast idag har jag ansträngt mig och stressat mer än vad jag gör när jag jobbar haha. Gick upp vid halv åtta. Städade paddans bur vilket tog ca 40 min eftersom att jag var tvungen att ta bort plastskivan som ligger under buren, tvätta den, tvätta golvet där buren står osv. När jag var klar med detta hade jag helt glömt bort tiden och det var bara fem min tills tåget skulle gå och där stod jag i mjukiskläder liksom. Insåg iaf att jag inte skulle hinna med tåget så gjorde snabbt en protte shake och tog in paddan i transportburen och gick i lugn takt till tuben. Kom fram till tekniska högskolan bara fem min innan jag skulle vara där så var tvungen att springa hela vägen vilket inte var nice. När vi väl var framme hos veterinären tog dem lite prover på honom och allt såg jätte bra ut så nu är min lilla prins frisk.

Efter åkte jag till kista för att klippa hans klor nu när vi ändå var ute och allt. Sen var jag och handlade, åkte hem, åt lunch och började städa lite. Efter det kom pappa, Fredrik, farmor och Eva hit på en fika. Efter det så åkte jag til fridhemsplan för att lämna ett CV och sen drog jag till gymmet och körde axlar. Nu har jag tvättid så var nyss och slängde in två maskiner. Det jag har kvar att göra förrutom tvätten är att gå igenom några jobbannonser, städa klart lägenheten samt fixa mina naglar, effektiv tjej likzzzzzom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0