GÄÄSP!



Godmorgon babes! Är påväg till gymmet och är så sjukt trött. Tog en bärtz för att piggna till, eeeeeeller? Höhö nej då men denna vackra bild är från Öland kände liksom att jag ville dela med mig av den. 

Annars då, försöker ställa om mina sovrutiner, lägga sig tidigt och gå upp tidigt är det som gäller nu :-) Sen kan jag även meddela att min träningsvärk jag har i magen inte är rolig. Skulle sätta mig i sängen igår för att spela om vårt sovprogram och blev liksom som en situps när jag skulle sätta mig och ja, aaaaaaj säger jag bara!

Dock har jag ett större problem när det gäller smärta. Råkade i lördags bita mig svinhårt i läppen, det blödde och jag kunde knappt prata timmen efter. Det svullnade ju upp lite vilket gör att det är lätt att bita sig på samma ställe igen och tro mig det har jag gjort, typ 5 ggr!! FYFAAAAN vad ont det gör, tänk er själv att man har svinont och har en fet blåsa och så biter man där, jätte hårt, inte kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0