INDISKAFTON

 
 


Lite bilder från senaste två dagarna. Fick så fina blommor av farmor och Eva i fredags ❤️ Sen bild två, haha, hade sovit en stund igår på dagen och när jag vaknade så var jag så himla seg. Hade ingen kraft ni vet som man kan känna ibland när man vaknar och då slänger älskling massa täcken, filtar, kuddar och kläder på mig så kom knappt upp haha. Annars igår var jag och tränade med älskling på morgonen och på kvällen hängde jag hos Jessica och kollade OTH, åt indisk mat och äcklig yoghurt glass haha. Nu är jag påväg till jobbet, mår inte jätte bra. Är trött, seg och har ont i huvudet :( men ska bara jobba några timmar så det är bara att kämpa på.

Kommentarer
Postat av: mammi

Mums med RIKTIG indisk mat ;)

Svar: Hahaha ja!!!! Från Lagan såklart ❤️
Sandra Olsson

2014-09-01 @ 11:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0