LAGAN


Idag har jag träffat dessa två pärlor, vi åt lunch på lagan och sen gick jag och mamma hem till mig en sväng. Är så glad att jag har så mycket underbara människor i min omgivning, vet inte hur jag skulle klara mig annars. Kan prata med dem om allt och det är skönt när någon verkligen förstår en till hundra procent. Har påbörjat massa meningar men bara tagit bort allt.. vill skriva hur jag känner och hur jag mår men samtidigt har jag ingen aning om vem som läser osv. Har faktiskt funderat på att börja skriva en privat blogg bara för mig själv, men är fett skämst på att ta tag i saker? Aja, nu ska jag kolla OTH, bästa serien i världen!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Jag fick också träffa 2 pärlor <3 Finns alltid här för dig min finaste Sandra <3

Svar: <3<3<3<3
Sandra Olsson

2014-08-06 @ 10:41:59
Postat av: stina

ja kan också va sådär, men du behöver ju inte starta en ny blogg. Ta fram ett tomt inlägg och skriv av dig precis allt du känner för och lossas som du ska publicera de, eller bara skriva för att skriva av dig. Men sen sparar du de i utkast så att de inte publiceras.
Kan va lite skönt att lägga fram alla känslor och tankar på text så att man själv kan läsa och få en bild av de. Brukar jag göra när de är för mycket som ja tänker på och som knasar i mitt liv men som jag inte vill skriva offentligt eftersom de känns en aning för privat för de då man inte vet vilka alla som läser är.

Ett tips som funkar. Så slipper du behöva starta upp nåt nytt.
Hoppas allt inte är för jobbigt med dig.
Så jobbigt att veta att du mår dåligt :(
Önskar ja kunde göra nåt <3

Svar: Tack för tipset, det ska jag verkligen prova! Vad gullig du är Stina <3 Du gör något genom att bry dig och det är tillräckligt, tack fina du <3
Sandra Olsson

2014-08-06 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0