LEGDAY

 
Hellu! Är på jobbet men tänkte bara blogga lite snabbt när det är lugnt (okej skrev denna mening för en timme sen, bara för att man säger så kommer de hur mycket folk som helst haha). Var förbi läkaren idag och hämtade mitt andra läkarintyg så nu kunde jag äntligen skicka in alla mina papper till försäkringskassan. Var även på gymmet imorse och körde ben, var helt skakis när jag gick därifrån men det är bra, då vet man att man tagit ut sig maximalt.
 
När jag kom hem sen hade jag ca två timmar på mig innan jag skulle till jobbet vilket är rätt lagom, hinner man duscha och äta frukost i lugn och ro. Dock tog det hur länge som helst att fylla i alla papper från försäkringskassan så efter jag gjort det, duschat och städat upp lite hade jag typ 20 min på mig att äta frukost, hatar att stressa :((((  Jobbar till stängning ikväll, väntar på att Ali ska komma från gymmet så jag kan ta lunch, är huuuuungrig. Pis aut som lagom bruka säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0