MIN DAG OCH PLANER FÖR HÖSTEN

 
 
Sitter och laddar upp bilder på dropbox as usual, har hållt på med detta jag vet inte hur många dagar och har kanske bara lagt upp hälften av alla bilder jag har.. haha men det kommer vara så nice när allt är klar och att jag alltid kommer ha tillgång till alla mina bilder :-) 
 
Idag var min plan att gå morgon PW men väcktes av åska och spöregn så sov istället hehe. Sen åkte jag och lämnade ett CV och efter det mötte jag Willan. Hon följde med och hämtade mitt läkarintyg och sen åkte vi hem hit och hängde, var så himla kul att träffa henne, alldelses för längsen sist! Sen var min plan att träna men det blev inget med det heller, åkte och handlade osv med älskling och sen hade jag glömt mina hörlurar så a då pallade jag ej, ovärt att träna utan musik likzom. 
 
Vet inte om jag skrivit det här men kom inte in på kandidatkursen jag sökte, men kom in på följande kurser: nationalekonomi, inköp, logistik samt en HR och personalkurs. Funderar på att läsa nationalekonomin, logistik och inköpskursen och skippa HR och läsa den nästa termin eller nått. Men grejen är att nationalekonomi är svinsvårt?! De kurser man läser (under ett år) är: mikroekonomisk teori 7,5 hp, makroekonomisk teori 7,5 hp, internationell ekonomi 7,5 hp och ekonomisk politik i en öppen ekonomi 7,5 hp. Hjälp haha!! Men det är jäkligt bra att ha alltså.. Så kan ju alltid prova och se om jag klarar det. Sen är min förhoppning att jag kan få ett jäkla jobb någon gång för då kan jag både plugga och jobba, vilket är det jag känner att jag vill göra just nu, typ jobba deltid och plugga. Men är osäker om jag vill läsa alla dessa kurser, måste ju ta bort nått för annars blir det för mycket. Fan, kom på nu att om jag tar bort HR kursen kommer jag ändå att komma upp i heltidsstudier med dessa tre kurser, craap. Aja måste ta en funderare på hur jag ska göra. Gud vad luddigt detta blev, men nu vet ni iaf, att jag kommer läsa någon kurs till hösten. 
 
Nu är klockan över elva, tänker varje dag att jag ska lägga mig tidigt men så tickar klockan på och sen blir det ingenting med det.. Men ska borsta tänderna nu och ta in paddan, så kanske jag hinner i säng innan halv tolv iaf. Godnatt :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fan vad duktig du är gumman! Love u❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Sandra Olsson

2014-08-11 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0