DON'T LEAVE ME IN ALL THIS PAIN, DON'T LEAVE ME OUT IN THE RAIN

 
 
 
 
 
 
Nu var det ett tag sen. Desto längre tid det går desto lättare blire bara att man inte skriver något. Finns inte så mycket att skriva heller då mitt liv inte är speciellt intressant. Och det jag verkligen vill skriva kan jag inte skriva här, eller kan inte skriva det någonstans egentligen för kan inte sätta ord på vad jag känner men men. Ikväll har jag iaf hängt med jessipessi, ätit pizza, kollat idol och gjort roliga videos. Alla borde ha en vän som henne, hon är fan bäääääzt! Men nu ska jag lägga bort mobilen och sova ❤️

Kommentarer
Postat av: Jessi

Du är bäst! <3 love u

2014-12-06 @ 23:32:54
Postat av: mammi

Finaste Sandra <3

2014-12-09 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0