IT CAN ONLY GET BETTER

 
Vet inte hur jag kom och tänka på denna gamla låt? Men den kom upp i mitt huvud bara. Älskar texten, tycker att texten i låtar gör typ allt? Inte partylåtar då men lugna låtar, är det en låt som jag tycker är halvbra och texten är jätte bra och stämmer in på det jag känner så älskar jag den direkt haha. Just nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv, typ, nej men mår skit. Fast jämför man med igår mår jag bra, helvete vad dåligt jag mådde igår. Hade feber och den gick inte ner fast jag tog ipren, ringde till pappa och grät? Haha nej men det var faktiskt inte kul, kände mig ensam och ville bara ha lite tröst i guess. Hade 38,5 hela kvällen sen precis innan jag la mig hade den gått ner till 38,2 iaf och imorse hade jag 36,5. Är det normalt eller? Ska man inte ha 37? Haha ajaaaa, är glad att jag mår bättre iaf för den där febern plus huvudvärken jag hade, fy. Sov 13 timmar inatt och idag har jag *bara* hosta och ont i halsen. Jag lär ju inte vara frisk om två dagar? Kul kommer sitta här vid tolvslaget, kolla när dem räknar ner på tvn och dricka hostmedicin. Kanske köper en pizza för att lyxa till det, och lite champis, gott nytt år bah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0