JULAFTON

God jul ❤️ vad tycker ni om mitt julkort med paddan haha? Så söt. Vi har ju en gran i år, en äkta dessutom, har aldrig haft det innan. Han älskar verkligen att vara där under. När jag stämplade ut från jobbet igår, bästa känslan!! Har jobbat mycket denna månad och speciellt de två senaste veckorna, så det ska verkligen bli jätte skönt att ha två dagars ledigt nu.
 

Igår hade vi uppesittarkväll, åt god mat, spelade bingolotto och slog in julklappar, älskar ju att göra fina paket så tog några timmar att slå in haha. Sen har jag bakat fyra olika sorters julgodis som jag la i påsar som jag ska ge bort så det tog ju också tid.

 
Så inte så fint ut på bild (plus att allt inte är med) men aaaaaja. Blev iaf mest nöjd med korgen jag gjorde. Man ser inte så mycket av den heller iofs men tycker den blev jätte fin iaf :))
 

Och aa.. skulle ta bilen till Sannys föräldrar för att lämna våra julklappar, spel samt efterrätten jag gjort till ikväll. Dock var glasen som efterrätten låg i sjukt vingliga och när jag öppnar bildörren åker självklart ett glas ner i backen och går sönder. Sur jag blev :P Sen körde jag verkligen jätte försiktigt för att dem inte skulle ramla och det gick bra tills jag skulle svänga upp i backen precis vid dem och alla glas välter haha. Men då hade dem som tur var hunnit stelna lite så kunde liksom hålla i dem när dem låg medans jag körde haha, kaooooz. Vi ska iaf vara där sen ikväll, ska bli så mysigt. Hoppas ni får en trevlig julafton ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0