LEDIG DAG

 
Började min morgon med lite yoga, tog lite bilder på kul bara, tänkte inte direkt lägga ut men med tanke på min kassa bloggning får man väl kompensera med något hehe. Var iaf mycket vigare förrut men ska jobba mycket på det nu. Resten av dagen spenderade jag i stan med bästa mammi. Vet seriöst inte vad jag skulle göra utan henne, hon förstår mig som ingen annan och vi kan verkligen prata om allt, älskar henne så mycket ❤️ 
 
 
Vi åt iaf lunch och shoppade. Vi gick typ in i varje affär i hela stan och letade vinterjacka haha hittade en tillslut iaf, inte den ultimata för den var ganska tunn men den var snygg iaf så är ändå nöjd. Fick ett par jätte fina vinterskor från shepeherd också och ett par trosor från Victoria Secret, så snäll ❤️
 
När jag kom hem åkte jag och älskling till hans föräldrar och firade hans födelsedag i efterskott, åt middag och fikade, det var mysigt. Nu ska jag kolla PH!

Kommentarer
Postat av: mammi

Tack älskade finaste Sandra <3 Vi hade en underbar dag men det kändes verkligen i benen hur mycket vi gått!!
Älskar dig så så MYCKET gumman <3 <3 <3

2014-12-11 @ 07:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0