NÄR DU SKRIKER UT MITT NAMN JAG KOMMER, JAG TAR MIG ÖVER SJÖ OCH LAND






Hej! Sitter på bussen påväg till jobbet, jobbar varje dag denna vecka förrutom imorgon. Då skulle jag egentligen åkt till farmor en sväng och sen äta middag hos mamma men var tvungen att avboka allt. Har en uppsats jag måste skriva och jag behöver verkligen hela den dagen för att göra det, as trist men what to do. Måste dock hinna med att baka nått då, för på fredag på jobbet ska vi ha julfika och alla ska ha med sig nått och vill gärna baka något och ha med :-) 





Igår var älskling i Täby och jobbade så han köpte med donuts från dunkin donuts till mig, yuuuuummi! Dock var dem inte lika goda som när jag åt i thai men vill åka dit och välja smaker själv, älskling köpte en med marsipan liksom? Usch, snacka noll koll haha. Var lagom illamående igår efter att ha tryckt i mig nästan 3 munkar haha men tränade faktiskt imorse innan jobbet. Tänkte iaf avsluta inlägget med lite bilder från i lördags. Hade en så himla mysig kväll. Jag och älskling drack lite skumpa hos oss och så hade han gjort jordgubbar med choklad. Sen åt vi middag på sthlm tapas och efter det mötte vi upp Melissa och drack drinkar. Bästa kvällen på länge!! 






















❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0