NOOOOOOO..

Jaha då var man sjuk igen?! Eller känns isf som att jag va det nyss. Mådde dåligt redan igår, trodde dock det var för att jag var bakis, kände mig hängig osv och hade lite ont i halsen. Men det var ännu värre när jag vaknade imorse. Åkte till jobbet ändå men efter en timme gick jag hem. Orkade inte stå i kassan och vara trevlig och glad, det gick liksom inte. Åkte och handlade massa mat och halstabletter plus donken till älskling, var helt slut när jag kom hem, kallsvettig ni vet som när man har feber. Lagade iaf lite mat och nu ligger jag i soffan och dricker te, äter julgodis och kollar julkalendern. Tänkte avsluta inlägget med bilder från julafton, hade världens bästa jul!!!!

























Fick massa fina julklappar också. Pengar av pappa plus massa fina grejer till paddan från honom och farmor, så himla gulligt att dem tänkte på honom ❤️ presentkort av farmor, pengar från Sannys föräldrar plus lite smågrejer som var jätte bra. Sen fick jag och älskling ett knivsett också, bääääästa! Och så fick vi pengar av Robin, så gullig :P och av älskling fick jag ett halsband och en morgonrock. Är verkligen jätte nöjd med allt! Kunde inte önskat mig en bättre julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0