ALLA HJÄRTANS DAG

 
 
Kom precis till gymmet men kom på att dem inte öppnar förens om 30 min så kan väl passa på och blogga om gårdagen sålänge :-) Efter att jag tränat skulle jag egentligen ha träffat Willan men det blev så sent med allt så vi sköt upp det. Istället åkte jag till Solna C, gick in på MQ för att kolla om jag kunde hitta något för mitt presentkort jag fick av Ali i julklapp. Provade lite olika grejer bland annat en sjukt snygg skinnjacka. Blev helt kär haha men den kostade liksom 799 och mitt presentkort var på 400 och eftersom att vi håller på och sparar pengar kändes det dumt att punga ut 400 liksom. Men skickade en bild till älskling och ba snyggggg va. Efter det så gick jag på en promenad, var typ ute och gick i över 2 h.
 
Sen när jag väl kom hem så hade älskling också kommit hem precis. Vi hade inte sagt att vi skulle göra något speciellt eller köpa några presenter men så hade båda gjort det iaf. Först fick han min jag hade köpt en kokbok son heter flippin burgers, Sanny är ju torsk på burgare och killen som har skrivit denna bok har varit runt i USA för att få fram det bästa receptet på en burgare. Så finns alla möjliga varianter man kan laga där i, hur man gör det bästa hamburgarbrödet, pommes, milkshake osv. Så vi ska ha en riktig fettokväll sen, måste bara införskaffa oss en köttkvarn först. Sen hade jag även lagt en kort i där det stod att han ska få massage vid ett valfritt tillfälle plus att jag köpte en nyckelring på AIK shopen.
 
Så a tyckte det var en rätt bra present ändå, lagom liksom. Han blev iaf glad och så sen gav han fram ett litet paket till mig. Han ba: nu känns inte min present så bra, köpte bara något litet. Så öppnar jag det och så är det en matskål till paddan? Haha alltså om man nu bara ska köpa något litet så kan man ju köpa en blomma eller nåt, men en skål? Haha tyckte bara hela grejen var så rolig så började skratta, brydde mig liksom inte så mycket, det är ju ändå tanken som räknas (men en skål liksom haha). Sen var det inget mer med det så jag ba jaha vad ska vi äta då? Då säger han: jag köpte burgare till mig, en fryst krabba och skagenröra i charken på ica maxi till dig. Och a vet inte hur många gånger jag sagt till honom att 1. Fryst krabba är INTE gott. 2. Jag HATAR ica maxis skagenröra. Så jag ba aha roligt liksom, då blev jag lite besviken där kan man säga haha.
Sen säger han att han ska gå och slänga sopor? Men då hade han ställt mina "riktiga grejer" i förrådet. Så han kommer in med ett stort paket från MQ, en ros och en nalle (kul att iPhonen rättade nalle till balle 😂) och mat från tutto ittalia. Öppnande paketet och så hade han köpt skinnjackan jag ville ha!! Det trodde jag verkligen aldrig så blev så himla glad och chockad haha. Trodde jag skulle få sitta där med en fryst gamal krabba och skagenröra som smakar skit med paddans skål haha. Dessutom hade han gått lös på fruktavdelningen och köpt vattenmelon, ananas, clementiner, apelsin, banan, persika på burk, jordgubbar, päron, äpple, kiwi och mango. Så blev en riktigt god fruktsallad till efterrätt :-) Sen började vi även kolla på serien sons of anarchy. Så a hade en så himla fin och mysig alla hjärtans dag, kunde inte blivit bättre!
 
Min snygga skinnjacka jag fick, den är rätt tunn så kommer inte kunna använda den förens i sommar, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0