ETT LÅNGT INLÄGG..

Var några dagar sen jag bloggade nu så känns som jag har massor att skriva!! Vi kan ju iofs börja med detta: älskling kom hem här om dagen och hade gjort en spraytan, personligen tycket jag det blev lite för mörkt eller vad säger ni?
 

Har ju varit sjuk denna vecka men nu känner jag mig nästan helt frisk. Så det har blivit ett ofrivilligt uppehåll från träningen men har ju fortfarande ätit enligt mitt kostschema. Har även tagit mig tid att skriva ut det och sätta upp det på kylen, fint va?
 
 
Både igår och i förrgår åt jag en sån sjuuuuuukt god fisksoppa made by me (såklart). Jag hade sen hur länge sen som helst kokat upp krabbskal (efter en fredagskrabba i höstas) med vitlök, lök och kryddor och sedan fryst in vätskan. Så tinade upp den med en fiskbuljong och fiskfond. Sen hade jag i lax och purjolök plus att jag stekte scampi i chili och vitlök som jag hade i precis i slutet alltså ni fattar inte hur gott det blev!! Och ingen fick äran att smaka heller satt där för mig själv och ba mmmmm för Sanny gillar ju inget som har med fisk och skaldjur att göra. Här har ni en liten bild iaf (inte för att den ser så god ut men ändå):
 

Och nu till det bästaste av det bästa. Var och skulle spänna tandställningen idag och hade såklart hoppats på att jag skulle få boka in en tid för att ta bort tandställningen, helst innan Egypten, dröm liksom! Och när hon kollar säger hon att det ser jätte fint ut och att det bara ska stabilisera sig nu så kommer få ta ut den, den 24/3. Så jäkla glad så det finns inte, även om jag hoppades så trodde jag aldrig att jag skulle få ta ut den innan Egypten liksom. Kommer kännas så sjukt att inte ha någon tandställning och att ha snygga och raka tänder, längtar :D
 

Efter tandläkaren så åkte jag till Frida och åt lunch och pluggade, riktigt mysig dag ❤️ 
 
Påvägen hem skulle jag handla och tänkte att jag gör det i gullmarsplan för måste ju ändå gå av där och byta.Så går ner på hemköp och vet inte om ni varit där men måste nog vara den konstigaste/sämsta affär jag varit på. För det första var det sjukt rörigt, verkligen ingen struktur överhuvudtaget i butiken. Personalen såg typ helt borta ut som att dem var inne i sin egna värld och dessutom så var det väldigt ofräscha varor. Sen när jag står och tänker på allt detta så hör jag bakom mig att det kommer fram några kunder och lämnat över korvbröd till personalen som är helt mögliga och ba: det här är inte så frächt, ni kanske ska kolla igenom korvbröden. Och han som jobbade där ba öhh såg helt efter ut. Går runt och letar efter minimajs samtidigt som jag går runt och tänker på hur dålig butiken är för allt låg på helt ologiska platser. Så tillslut går jag fram till en tjej och ska fråga om hjälp, men då visar det sig att hon är döv? Så hon tar upp en tidning och en penna och så får jag skriva ner: "var har ni minimajs?". Haha alltså hela situationen var så komisk kanske svårt att fatta men a.
 
Nu är jag iaf hemma och ska snart börja med maten, ska göra kycklingwok. Sen ska vi kolla på mästerkock, och senare äre final i paradise hotel också, men nu ska jag sluta skriva, det är ju redan en bok typ. Puss ❤️

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahahahaha, var har ni minimajs? Jag dör

Svar: Jag vet så fult haha
Sandra Olsson

2014-02-06 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0