FREDAG = INVÄGNING

Men hej! Hoppas att allt är bra med mina små läsare. Måste börja att berätta om igår. Minns ni tentan jag sa var sjukt svår och som jag var nästan säker på att jag skulle kugga? Har väntat i år och dag på att resultatet ska komma upp på scio men det är aaaaas segt, inte ett tentaresultat så långt ögat kan nå liksom. Men så igår när jag var i skolan så har tydligen tentan kommit dit? Så man kan alltså hämta ut den.. Och a kan ju säga att jag höll på att spy och svimma på samma gång när jag stod där och väntade på att få den. Och sen när jag kollar och det står G så a, det är fan svårt att beskriva lyckan man känner då. Och det sjukaste av allt, var bara några poäng från VG, var liksom mycket närmare det än U. As konstigt haha. Men så jäkla skönt att inte behöva tenta om denna då det var en väldigt jobbig kurs.

Idag har jag varit och simmat faktiskt, actic i kista har simhall som ingår i kortet så det är bra. Dock var det as svårt att hitta dit gick runt en TIMME haha och då använde jag ändå kartan på iPhonen, suck. Så var redan helt slut när jag kom till gymmet haha. Har även varit och klippt paddans klor idag sen va jag och Sanny förbi mamma och Fredrik och hjälpte dem med deras nya soffor.

Eftersom att det är fredag idag så har jag vägt mig i vanlig ordning och exakt ett kilo minus denna vecka, så nu har jag gått ner 5,7 kilo totalt. Börjar-arta-sig-liksom. Tycker ni förresten att det är kul att jag berättar hur mycket jag går ner eller ska jag skippa det? :P Men nu ska vi kolla på du gör mig galen, hoppas ni har en bra fredagskväll ❤️

Kommentarer
Postat av: Ss

Uppdatttttera! Och ja fortsätt att skriva som du gör de e bra!

Svar: Haha nu har jag gjort det :-)
Sandra Olsson

2014-02-09 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0