I CAN, I WILL

Godmorgon! Ligger i sängen med huvudvärk och gäspar haha, har tagit en tablett så när den släppt ska jag ut på min morgon prommis. Tror jag ska gå ute idag, trots snön. Det är mycket skönare än att gå på ett jäkla rullband. Idag är det ju fredag = invägning. Och a sa ju att jag skulle köra hårt denna vecka, sagt och gjort, vågen visade - 1,7 kilo, sjukt. Sjukt BRA alltså. Är as glad hehe, har totalt gått ner 7,9 kilo nu. Det är ju rätt mycket faktiskt, tänk när man känner på en åtta kilos hantel, så mycket mer vägde jag förrut, wierd.

Nog om detta. Igår hade jag en trevlig dag måste jag säga. Träffade Jessica och Fille i Solna cebtrum och fikade och sen även Tessan i jakan på eftermiddagen. Så fick catcha upp lite. Jag och Tessan kom på massa bra jobb åt henne haha ingen mening att jag ens skriver ni skulle ba wtf. Sen när jag kom hem var jag dock helt slut så gick och la mig vid 9. Fast somnade inte då, kollade senaste PLL avsnittet och så. Idag ska jag träna osv, plugga, träffa Sarah och ha fredagsmys, ha en bra fredag ❤️

Kommentarer
Postat av: Kungen

Sjukt duktig älskling!

Svar: tack hjärtat, skulle aldrig klarat utan dig <3
Sandra Olsson

2014-02-21 @ 09:17:03
Postat av: mammi :)

Min gulliga duktiga dotter <3 Älskar dig såååå <3

Svar: tack <3 älskar dig med <3
Sandra Olsson

2014-02-21 @ 11:56:52
Postat av: Anonym

Hahaha! Polisdjurmatarstädfikbil! 😄❤

Svar: HAHAHA BÄST!!!!! <3
Sandra Olsson

2014-02-21 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0