LITEN UPDATE BAH

Godkväll på er! Det var precis en kille här och köpte paddans gamla bur, skönt att få den såld :-) Idag har jag varit i skolan och haft tenta, men känns så svårt att veta om det gick bra eller inte. Det var en metod tenta där man fick ha kurslitteraturen med sig och dessutom så fick man ha post-it lappar i böckerna så hade punktat upp det mesta och strykit över osv innan så på då sätt var det rätt lätt MEN sen vet jag inte alls hur de bedömer, man får ju inte skriva av böckerna så vissa meningar kanske de anser att de är för likt boken och så får man inga poäng? Aja får se när resultatet kommer sen, orkar inte bry mig om detta just nu.
 
Annars är det mesta som vanligt, tränar och äter tråkig mat. Känns dock som att jag har varit så seg och trött denna vecka så har inte gett 100 % på mina träningspass (förrutom i förrgår när jag körde ben och igår när jag körde bröst, galen träningsvärk från båda alltså). Men nu jävlar blire hårt, invägning imorgon och inte nästa fredagen men fredagen efter det är mitt mål att ligga på 59 någonting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0