LÖRDAG

Ställde klockan på 8 imorse men låg och drog mig i en halvtimme innan jag pallade mig ut på min morgon promenad, fick sällskap av älskling också så det var trevligt. Har även kört ett benpass och gått en promenad vid vattnet här på söder och nu ligger jag i ett bad hos mamma och Fredrik :-) Ska sova här ikväll, vi ska äta skaldjur, kolla på melodifestivalen och bara umgås, mysigt :-) klockan 21.30 börjar även en av mina favorit filmer, bröderna Karlsson, så den ska vi också se :D Dem har ju fått hit massa av morfars möbler nu så det var så himla fint här, som ett helt annat hem. Sen visade dem även en batteri driven damsugare som dem köpt, man kan även ta loss den så att det är en handdammsugare också, så jäkla snygg och smidig. Blev så jäkla avis när jag såg den. Hade varit perfekt att ha då paddan hårar och skräpar ner så mycket hos oss och vem pallar ta fram en stor damsugare varje kväll liksom? Men gissa vad, då hade dem köpt en exakt likadan till oss också!! Blev så himla chockad och glad haha, så snälla ❤️

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Såå roligt att få glädja er <3

2014-02-24 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0