MÅNDAG

Godkväll! Måste börja med att säga att jag har haft en sån mysig helg hemma hos mamma och Fredrik, vi gjorde så sjukt god mat, kollade mello och film, bästa kvällen. Var även kvar där under söndagen, var ute på en springrunda på morgonen (vår känsla på den alltså) sen var jag och mamma och kollade lite i möbelaffärer och lunchade på en cafe där Amanda jobbar. Idag har jag som vanlig gått min PW och tränat, har även hängt med Willan och gått en promenad med både henne och sen även Jennifer (efter jag varit med Willan alltså) runt råstasjön. Så ni kan ju gissa om jag är slut i benen haha. Nu ska vi snart äta middag, hemmagjorda hamburgare (japp kan fakiskt äta EN eftersom att vi gör dem själva = inte lika mycket kcal) och kolla talang som börjar nu klockan 8. Imorgon väntar en lång skoldag.. 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Oj vad du går gumman, DUKTIG siiii ;) Var så mysigt att ha dig här & allt blev så gott! <3

2014-02-24 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0