TILLBEHÖRS-TIPS

 
Har bara blivit sallad och kött till middag denna vecka, inte det roligaste men vill verligen ha resultat nu så då gäller det att ligga i vettni ;) Men igår blev det riktigt tråkigt kyckling och sallad liksom, sen är det så jäkla torrt när man inte har någon sås. Dock så gjorde jag en god grej till, delade små tomater och fyllde med fetaost och ställde in i ugnen. Så det kan ni prova att göra någon gång :-) Idag har jag varit ute på min morgon PW, träffade på Malin vid råstasjön så gick med henne en sväng, så det var trevligt. Nu har jag ätit frukost och kolalt ett asnitt av PLL, det är så jääkla spännande!! Men nu måste jag plugga, har en del att skriva på examensarbetet. 

Kommentarer
Postat av: Jesspess

Asså PLL är så sjuuuukt spännande nu! Hur många fler avsnitt har du hunnit kolla på? :D <3

Svar: Veet!! Har sett alla, sjukt spännande.. Du? ❤️
Sandra Olsson

2014-02-19 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0