SÅ JÄVLA TRÖTT

Godmorgon på er! Alltså ni fattar inte hur trött jag är, kom precis till gymmet och går på bandet i lugn takt (ska öka sen när jag bloggat klart hehe). Gick faktiskt upp samtidigt som älskling imorse men satt som en zombie vid tvn och kollade curling? Gillar inte ens det men är man trött så orkar man inte röra sig. Grejen är att den här tröttheten började redan igår. Vi var ute i lördags dock drack jag inte men vi kom ändå hem vid halv 3 och jag somnade nog inte förens halv 4 så när klockan ringde 10 igår var jag helt sänkt, kände mig typ bakis? 

Hade trots min trötthet en trevlig dag igår, åt lunch med Melissa sen hängde jag hos mamma och Fredrik hela dagen, badade (haha standard) och kollade lite OS. Eftersom att jag var så seg så drog jag mig för att åka hem men tillslut var jag tvungen, så handlade på Ica vid medis innan (3 svin tunga kassar) sen när jag går ner till tuben så går den inte för att det har hänt någon olycka? Oooorka. Så var tvungen att släpa allt till södra station kan säga såhär: jag har träningsvärk i mina axlar idag!! Fattar ni hur tungt det var då? Det var jävligt skönt att komma hem sen kan jag säga.

Sen i lördags hängde jag med Fille på dagen vilket var väldigt trevligt. Vi promenerade bort till stan från Solna centrum och jag hade dessutom kört rygg och gått min morgon promenad innan så man kan ju säga att jag fick ordentligt med mortion då :P Sen på kvällen var vi ett gäng som var ute och åt och sen var vi på Garbo.

Så aa det var min helg, måste erkänna att jag har lite ångest över att jag inte pluggat ett skit under helgen då vi har tenta på torsdag.. Menmen ska börja idag när jag kommer hem från min prommis. 

Lite bilder från helgen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0