SICK

 
Ligger i sängen och ska snart kolla ett avsnitt av 90210 sen sova. Imorse vaknade jag upp och mådde sämre än igår, det är mest halsen som är jobbig men är även lite täppt och hostar, hoppas det inte håller i sig något längre, vill kunna träna ju!! Annars skulle jag säga att jag för en gångs skull blivit sjuk under en "passande tid". Har inget i skolan nästa vecka, så ska bara vara hemma och plugga, så missar liksom inget. Dock skulle jag ha träffat Melissa och Jossan idag och Jessica imorgon så det är ju såklart lite synd men det får helt enkelt bli en annan gång.   
 
Jag och älskling äter nästan alltid olika mat nu när jag går på diet, ni kanske kan gissa vems mat som är vems hehe. Jag hade inte ätit mycket under dagen så svullade lite extra till middag med lammentrecot (säkert åt helvetes fel stavning men orkar inte googla hur det stavas men ni fattar vad jag menar), hasselbackspotatis (haha alltså 2 svårstavade ord på rad, serri), bea (höhö det kan jag stava till, man är ju ett forna-fetto) och sallad. Sen iskall pepsi max med citron i till, såååååå gott. Hoppas ni haft en bra kväll också, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0