TANKAR

Fick mitt andra tenta resultat igår, VG. Var nästan säker på att jag skulle klara den så var inte direkt jätte orolig men man blir alltid glad ändå, dock bryr jag mig inte så mycket om jag får G eller VG, huvudsaken är att man är godkänd. Men det är klart det är kul när man får högsta betyg :-) 

Vilket fall så har jag funderat lite över bloggen, typ om jag ska sluta eller snarare lösenordsskydda den och skriva för mig själv bara. Vet inte vad ni vill läsa om heller? Och sist jag frågade angående min träning så var det liksom en som svarade haha och med tanke på att det är fler än en som läser så tar jag det som att ni andra inte vill läsa om träning och det? Och eftersom att ni aldrig kommenterar så är det svårt att veta vad ni vill läsa om. Så får se om jag kanske lösenordsskyddar den snart istället :P Nu ska jag plugga och äta frukost ❤️



Kommentarer
Postat av: Stina

men neeeeeej haha! Vad ska ja då läsa, läser din varje dag sådär ;) måste ha nåt att göra om dagarna ju.
Sen tycker ja du ska fortsätta skriva precis vad du känner för att skriva om. Just nu är träning en stor del i din vardag och då är det de som vi läsare får ta del av. Ja har absolut inget emot de iallafall!

Men vill du hålla den mer privat så tycker ja du ska de, men ja gillar ju att läsa din blogg :)
Btw, folk är sämst på att kommentera verkligen. Astråkigt men så är de tyvärr :)

Svar: haha åh söt du e! Antar att jag får fortsätta så jag kan sysselsätta dig om dagarna liksom! Haha ja jag vet du är typ den enda som kommenterar här :P men men sånt är livet. puss
Sandra Olsson

2014-02-11 @ 12:38:34
Postat av: Pappa

Jag läser bloggen varje dag! Dock är jag dålig på att kommentera. För min del är allt du skriver intressant😄 puss❤️

Svar: Haha det är lugnt :D puss <3
Sandra Olsson

2014-02-11 @ 14:43:39
Postat av: Marita

Sandra du har en underbar blogg och så kul följa dig och fina bilder och såååååå goda recept. Många kramar.

Svar: Vad gullig du är marita <3
Sandra Olsson

2014-02-11 @ 18:26:54
Postat av: Anonym

Du får inte sluta blogga kvinna!!

Svar: Nej fortsätter nog ett tag till ;P
Sandra Olsson

2014-02-11 @ 18:52:57
Postat av: mammi :)

Fortsätt hjärtat, älskar att läsa din blogg men ska bättra mig att kommentera sötnos <3

Svar: Söt <3
Sandra Olsson

2014-02-12 @ 19:57:06
Postat av: mammi :)

Nyfiken vem "anonym" e?!

Svar: haha jag med :P
Sandra Olsson

2014-02-12 @ 19:58:55
Postat av: tjockissmul aka Tess

tjoho, skärpning! inge lösenords-skydd här inte! tränar själv å äter nyttigt så jag lider med dej men mår bra att veta att jag inte e the one and only som kämpar emot sötsuget xD Sååååå keep up the goood work women! :D

Svar: haha nä ska inte (a) ja jag vet att du också är nyttig och så, blir sjukt suktad av alla dina nyttiga och goda recept på insta, du kan gärna få bli min personliga kock om du vill :D men a det ska jag göra, du med, vi kommer vara as heta på beachen i sommar ;)
Sandra Olsson

2014-02-13 @ 22:08:42
Postat av: Terejs

Hah ja men dom är enkla så de e ba å testa! Mugcakes e sjukt gott å lätt å göra! Så pröva det :D ja men visst. Vi ska rocka beach 2014 å där med basta! *Klapp på vår axel!* XD

Svar: ja och skulle göra dem där sconsen som såg sjukt goda ut men glömde helt bort så får göra dem nu till helgen istället. Yeey det längtar jag till, whoop :D
Sandra Olsson

2014-02-13 @ 22:45:15
Postat av: Tjockissmul

Ja Gud!! Gör det! Kom ihåg att de ska va dinkelmjöl å dinkelGRÖT! Innehåller liiite aprikoser som gör att dom blir lite söta! Hoppas du gillar dom! :D

Svar: Okej vad bra, tack :D <3
Sandra Olsson

2014-02-14 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0