TIS

Min frukost ❤️

Herregud vad trött jag var igår, somnade 9!! Haha. Så när älskling väckte mig runt halv 7 imorse så var jag faktiskt relativt pigg. Gick min morgon PW. Hittade gamla hamburgarbröd i skåpet som jag tog med och gav till fåglarna haha, vem gör det när man är vuxen? Tur att ingen såg. Men vafan tycker synd om dem små liven som simmar runt där dem måste ju vara svin hungriga? Så bättre att ge till dem så dem blir glada än att slänga. Nu är jag påväg till gymmet, ska köra biceps och triceps sen ska jag till söder, först till mamma en sväng och sen träffa Frida och Amie och jobba på vårt examensarbete. Härligt att solen skiner idag igen :D puss ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0