3 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

 
  • Efter att jag kollat några avsnitt på en ny serie måste jag alltid söka upp alla huvudpersoner och se vad dem heter på riktigt, om dem varit med någonstans innan, hur gamla dem är etc. Haha, viktigt ju?
  • På en trerättersmiddag tycker jag att förätten är det roligaste/godaste, ser alltid fram emot den mest, sen efterätten och sist huvudrätten.
  • Jag kan inte vara det minsta kissnödig om jag ska äta, man kan ju inte njuta av maten på samma sätt då? Så även om jag bara är jätte lite kissnödig måste jag gå på toa innan. Samma sak när jag ska sova, måste verkligen känna att jag inte är ett dugg kissnödig om jag ska kunna somna. 

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Min söta, fina, rara Sandra <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Sandra Olsson

2014-01-29 @ 21:34:47
Postat av: stina

haha måste oxå gå på toa innan ja sover. Går liksom inte annars :)

Svar: Nej eller hur :P
Sandra Olsson

2014-01-30 @ 14:30:52
Postat av: Sarah

Stalkar din blogg nu, hehehe. MEN jag är exakt likdadan med serier!! Kollar typ upp partners och googlar bilder och grejer, hahaha.

Svar: Haha nej det är bara kul med kommentarer hehe :D ja men man måste ju de! ;D
Sandra Olsson

2014-02-06 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0