BUHU..

Alltså jag har sovit sämst inatt vaknat flera gånger, drömt mardrömmar, vaknat med hjärtklappning osv, inte kul. Sen har jag blivit täppt, jag har ont i halsen och i huvudet. Skulle ta en huvudvärkstablett men få var dem slut såklart, kul. Vägde mig ju imorse också och hade "bara" gått ner 0,5 kilo sen förra fredagen, hade hoppats på lite mer men aja är ändå nöjd, har ju gått ner 4,7 totalt vilket är bra. Nu sitter jag på tuben och tycker synd om mig själv (typ). Nej men ska ju till skolan idag och ha seminarium och det känns ju inte jätte kul när man mår såhär.. Dock vore det ju inte konstigt om man blev sjuk för har inte varit det sen i mars aja, blir ingen träning för mig idag iaf -.-

Kommentarer
Postat av: mammi :)

STACKARS :( Älskar dig sååååå <3

Svar: <3
Sandra Olsson

2014-01-31 @ 11:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0