DÅLIG START PÅ DAGEN

Fan vilken dålig start jag haft på denna dag. För det första så har älskling blivit sjuk igen så han stannade hemma från jobbet idag. Detta gjorde det sjukt svårt för mig att ta mig upp ur sängen när han låg där liksom så jag snoozade lite för länge.. Sen packade jag ihop min träningsväska fort som fan och när jag väl är framme vid gymmet märker jag att min plånbok med gymkort, sl kort osv ligger i andra väskan, suck liksom. Så gick en prommenad ute istället och ja mina ben domnade bort. Sen hem en sväng för att hämta plånboken och sen dra till jobbet. Men guess what efter att ha gått en bit mot tunnelbanan tror ni inte att jag glömt plånboken IGEN? Haha. Så ringer älskling för tänkte att han kan slänga ner den då det är 5 min tills tåget går men självklart svar han inte så spurtar upp för trappan och sedan hela vägen till tåget och hinner precis. Helt slut liksom haha. Så nu är jag strax framme vid Globen iaf. Ska bara jobba i 3 timmar på lagret med Rosali, as soft och sen ska jag träna och plugga. Till något annat älskling jobbar ju på event ibland och sist han jobbade tog han hem massa bubbelvatten till mig :D 




Man tackar liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0