FOOOOD


Amen tja! Ville bara kika in en sväng. Vi har hållt på förfullt med diverse matlagning här, älskling har kokat pasta och hackat mina grönsaker till tacosen vi ska äta sen (yummi) och jag har fixat han kyckling han ska ha till matlåda samt kokat en linsgryta. Som ni ser på bilden ser det inte speciellt tilltalande ut MEN skenet bedrar. Jag föråt mig på linsgryta förrut när jag bodde i gubbängen men det är ju ett tag sen så nu blev jag sugen igen PLUS att en sån där portion är galet nyttig, så ska äta till lunch imorgon så har jag två andra i frysen och värma vid nått annat tillfälle också. 

Kommentarer
Postat av: jessipessi

haha lingrytan ser sjukt äcklig ut! men den är säkert god, kan du inte langa receptet, vill ha tips på nyttiga maträtter :D

Svar: Haha jag vet men som sagt den är faktiskt god :D såklart, lägger ut recept i veckan <3
Sandra Olsson

2014-01-13 @ 20:50:29
URL: http://bajskorv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0