HÅRT JOBB LÖNAR SIG..

Godkväll! Ligger i sängen och ska strax sova men tänkte berätta om min dag först bah. Den började betydlig bättre än igår om man säger så. Istället för att väga mig varje dag så har jag bestämt mig för att ha en dag i veckan som jag väger mig, så man ser lite större skillnad liksom. Vilket fall så är det på fredagar jag väger mig och imorse när jag ställde mig på vågen blev jag väldigt glad för har redan gått ner 4,2 kilo!! Mitt mål är ca 1 kilo i veckan och på tisdag har det gått 4 veckor så ligger liksom före i viktnedgången hehe. Nej men det känns bra för kämpar verkligen för detta och att se resultat gör att man orkar fortsätta :D Blev iaf en morgon promenad som vanligt:


Sen gick jag hem, åt frukost och pluggade lite. Sen träffade jag pappa som kom hem från Thailand idag, det var kul att höra hur han haft det :-) Efter det blev det ett arm-pass på gymmet och 30 minuter på crosstrainern:


När jag kom hem pluggade jag lite igen sen har jag och älskling haft myskväll, kollat på senaste how i met your mother avsnittet (så kul att mamman är med nu :D) och en ny jackass film, bad granpa, riktigt rolig så se den!! Men a nu ska jag sussa, goooooodnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0