HELGEN

Min och mammas lunch i fredags
 
Min frukost igår och lunch idag, gott och nyttigt
 
Vet att jag inte är den effektivaste bloggaren, men är sjukt otaggad på att blogga just nu.Brukar alltid bli det vid den här tiden på året? Finns liksom inget kul att skriva om. Har iaf varit hur nice som helst med en pluggfri helg, känner mig lite skoltrött faktiskt. Tentan i fredags gick bra, kändes det som iaf. Efter det var jag med mamma och åt lunch, sen gick vi runt lite i ringen och kollade och jag fick även lite nya trosor. Resten av helgen har bestått av träning, städning, tvättning och kolla 90210, så nice som sagt att slippa plugga. Men imorgon börjar skolan igen tyvärr så ha underbart är kort, men bara en termin kvar nu ju :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0