NEW IN



Var precis och hämtade ut dessa på posten, det är shampo och balsam som ska få håret att växa 3 gånger snabbare, så det ska bli kul att testa (är trött på mitt korta hår). Så sen i sommar är jag förhoppningsvis fit, har långt hår och ingen tandställning. Eller så går allt utför som älskling sa, jag misslyckas med dieten och blir smällfet, det blir något knas med tandställningen så jag får ha en sån där tandställning som går runt hela huvudet och mitt hår går av. Haha återstår att se.. På tal om Sanny, igår när jag höll på att skriva mitt CV så frågade jag han lite frågor för att se vad han visste om mig. Kan ju säga att han inte fick många rätt. Okej att han kanske inte visste vilken grundskola jag gick på men det som är illa är att han inte visste vad skolan jag gick på NU hette? Haha, bra koll liksom! Nu ska jag äta frulle.

Kommentarer
Postat av: stina

hahahahhaha ja garvar, dedär med att allt misslyckas me tandställningen å grejer
askul :)
Haha men tror inte de, du kommer säkert bli skitznygg :D

Svar: Haha jag vet så fult liksom (ser det liksom framför mig att jag sitter där och ser helt misslyckad ut) men nej det får inte hända haha, bra att du tror på mig iaf :D <3
Sandra Olsson

2014-01-28 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0