NY DAG, NYA TAG

'
 
 
 
 
 
Här är lite bilder från min dag. Åt frukost och kollade lite 90210. Pluggade. Sen bytte jag om till gymkläder, tog en bild (obviously) fråga mig inte vad jag gör med benen? Haha och sedan drog jag till gymmet. Tränade bara i 30 min (cardio) men bättre än ingenting, träningen har inte varit den ultimata denna vecka pga tentaplugg men efter fredag, då jäävlar.
 
Det jobbigaste när man ska gå hemifrån och måste stänga in paddan och så ställer han sig vid gallret och kollar på en och typ "gå inte", inte ok Paddan! Efter gymmet har jag bara varit hemma och pluggat, åt linssoppa till middag, så gott. Har fått en såkallad förfrågan om recept på denna linnsoppa av karl-mohammed. Tydligen vill han gå ner lite i vikt? Och mina läsares (läs: hemliga pojkväns) önskningar är min lag så återkommer strax med recept :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0