PH

 
Jag längtar tills klockan bli 10 för då äre paradise hotel, bara jag som tycker det är spännande eller? Haha. Vilket fall när jag jobbade med Linda (hon jobbade mycket för flera år sen nu hoppar hon bara om det är nått stort event) på jam jam förra veckan så frågade hon om det fortfarande är Niklas som levererar glass till butiken och jag ba ehh ingen aning om vad den som kommer med leveransen heter liksom? Men varför hon undrade var för att det var Niklas från PH som brukade göra det hahaha, as kul ju. Men han måste slutat innan jag började för har inget minne av att han skulle varit på jam jam, det brukar typ vara en tant som levererar glass nu :D Nu när jag har pratat om något annat än träning och mat kan jag återgå till det som jag faktiskt tänkte skriva om, träning och mat höhö. Eller det jag skulle säga var:
  • Idag har jag varit nyttig i en vecka. Inget socker och bara bra mat, inte ens en light läsk har jag druckit, det är typ rekord.
  • Det är fortfarande inte så jobbigt.
  • Jag har sedan den 27/12-13 gått ner 2 kilo.
  • Jag längtar tills det är en etta framför tvåan så jag kan ha mina kläder igen, allt är så satans tight nu haha.
  • Har levererat sjuukt bra träningsmässigt idag började som sagt med en morgon PW i 60 min. Sen runt 1 var jag tillbaka (gymmet är typ mitt andra hem?) och körde ett sjukt jobbigt men bra ryggpass och så avslutade jag på crosstrainern i 20 min.
  • Jag har träningvärk i hela kroppen iprincip? Hej vilodag imorgon. Fast ska gå min morgon PW, den är viktig.
  • Nu är jag hungrig så ska fixa middag, lax och avokado sen ska jag lägga in en paprika (en sån där avlång ljusgrön/vit) i ugnen och fylla med fetaost, #mygodvadgott #vetattniäravensjuka
 
 
 
 
/StekarN

Kommentarer
Postat av: stina

HAHA så snygg asså :D
men gud va nice att du lyckas hålla dig nyttig och redan lossat 2 kg liksom!
:)

Svar: Visst, riktig hotti alltså! ;) haha ja, alltså en vecka utan något onyttigt.. Det är fan länge för att vara mig haha :D men kör du också på någon diet eller? För du skulle ha någon kycklingvecka eller vad de va? :D
Sandra Olsson

2014-01-09 @ 13:36:42
Postat av: stina

jaa de e ju as gymt! haha jaa jag skulle bara käka kyckling å typ sallad men aa de föll ju efter två dar. Men har endå undvikit all godis chips å sånt nu i en vecka. Så känner mig ganska nöjd endå höhö :D

Svar: Haha åh men brukar bli svårt om man bara ska äta samma, då tröttnar man fort :P ja men det är ju bra :D
Sandra Olsson

2014-01-10 @ 09:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0