SNEL HEST

Hade ställt klockan på 06.30 imorse. När den ringde så stängde jag av den utan att snooza för jag tänkte bara ligga kvar och "vila" en stund haha a men visst. Somnade på en sek och vaknade kvart i 8 istället, fan. Detta förstörde mina planer rejält mycket då jag ska iväg sen.. Vilket fall så har jag kommit på en lösning. Har precis gått min timmes morgon promenad och istället för att gå hem nu och dem stressa tillbaka till gymmet om 2 timmar så sitter jag och chillar här en stund och sen kör mitt rygg pass på en gång, inte det ultimata men så får det bli. Ska möta mamma vid fridhemsplan kvart i 1 så då kan jag äta frukost och fixa mig i lugn och ro innan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0