SUCK

Nu när jag pluggat i 1,5 år så har jag fått in en ganska bra studieteknik iaf. Pluggar alltid på mina anteckningar från föreläsningarna och sen lägger jag extra mycket fokus på repetitions föreläsningen där dem går igenom de centrala delarna i kursen. Sen pluggar jag på de tidigare tentorna som finns också. Idag när jag åkte till skolan kunde jag verkligen allt jag pluggat på MEN då har läraren självklart gjort en fucked-up tenta med typ detalj frågor från boken? Till denna kurs hade vi 3 böcker och vafan man kan inte sitta och läsa allt i detalj? Men det är typ det han vill. Halva tentan var flervalsfrågorna med fem alternativ och vissa av dem frågorna kändes som att de var skrivna på ett annat språk, fattade noll. Sen var det 4 skriv-frågor, där en var något som jag verkligen pluggat på (grattis liksom) hade pluggat på de andra 3 också men han hade skrivit om dem på ett konstigt sätt så kunde ändå inte skriva det jag övat in eller vad man ska säga. Det är bara så tråkigt när man kan så mycket men liksom inte får visa det för att han ska ta med skitfrågor som man inte fattar ett skit av. Det jag vill komma fram till: kommer säkert kugga på denna tenta vilket stör mig då jag pluggat sjukt mycket och tycker inte att jag förtjänar det för kunde hur mycket som helst som han inte ens tog med???!!! Gahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0