#TAGGAINVÄGNING

Sitter på bussen illröd i ansiktet haha, blir alltid det när jag sprungit så fult, minns att jag skämdes för det jätte mycket när jag var yngre men nu skiter jag i det hehe. Idag har jag verkligen hållt igång, började med min vanliga morgon promenad sen vid 8 så hade jag tvättstugan så a gick upp sjukt tidigt. Efter det åt jag frukost, pluggade och fixade tvätten. Sen åkte jag och älskling iväg, jag lämnade ett CV och sen åkte vi till Ikea och köpte en ny stekpanna och lite ljus. Sen åkte vi till Ica och handlade och efter det drog jag till gymmet. Körde biceps och triceps sen sprang jag i 30 min och fan vad jobbigt det var. Har inte sprungit någon längre sträcka sen i sommras så var helt slut efter 30 min men sprang nästan 5 km iaf så det kändes jäkligt gött efter. Imorgon är det invägning också ska bli spännande och se hur mycket jag gått ner denna vecka, är-typ-nervös. Hörs imorgon ❤️

Kommentarer
Postat av: Tessan

Faaan vad snygg kropp du har kvinna!
Keep up The good Work :D <3

Svar: Men hur gullig är inte du vännen!! Tack <3<3 Vi måste ses snart, vi är sämst :(
Sandra Olsson

2014-02-02 @ 22:38:37
URL: http://juniatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0