YOU GOTTA WANT IT PERRY

 
I mitt huvud just nu:
  • Jag längtar tills mina tentor är över. Hatar den här tiden innan för det är som att man går in i en bubbla och sen är man liksom där inne tills allt är över. Och när vi ändå pratar om tentorna, snälla gud säg att dem är lätta, orkar inte öppna tentan och känna "vad fan är detta".
  • Idag är det femte dagen på min diet. Eller som sagt det är ingen diet så, inte som att jag kör LCHF eller 5:2. Jag (läs: älskling) räknar bara kalorier på det jag äter så jag ligger på underskott varje dag och på så sätt går ner i vikt, svårare än så är det inte.
  • Måste säga att detta går förvånansvärt bra, hitills iaf. Kan ju inte förneka att jag är sjukt sugen på typ en fet meny på donken, hade suttit fint liksom MEN då jag bara äter ca 1200 kcal per dag så skulle det inte vara värt det.. Nej utan min kost består just nu av bla kött, grönsaker, ägg, proteinshakes, frukt och sjuuukt mycket vatten. Och när jag blir hungrig när jag "inte ska äta" (vilket är rätt ofta haha) tar jag bara en kopp te och ser glad ut :D #jagharviljan
  • Jag måste även tillägga att jag har världens bästa pojkvän, han hjälper mig typ med allt när det gäller mat, träning osv nu. Idag var han tom med mig på gymmet (fast han inte kan träna själv) och var min PT. Kan ju säga att jag hatade honom just då men efter var det uppskattat. 
  • Imorgon ska jag jobba och efter det träffa farmor och äta lunch, det ska bli trevligt.
  • Jag längtar tills jag får ta ut min tandställning, tills jag tar examen, tills vi ska åka till Egypten och tills sommaren. 
  • Thats that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0