AT WORK




Är på jobbet, väntar på att klockan ska bli fyra så jag får sluta, jag pappa ska hälsa på farmor på sjukhuset. Planen för ikväll var först fest, sen ändrades det till chillkväll och nu när det är nice väder ändrades det till fest igen haha. Vi ska grilla vid några klippor i huvudsta, det är så himla mysigt där, precis vid vattnet :-) 

Ser ni mina påsar och allt på första bilden? Asså sjukt tungt var det och bära allt i den här värmen också -.- tur att Jessica kom och mötte mig och tog allt haha, hade inte varit kul att släpa till jobbet. Den randiga påsen var iaf hennes present, vet inte om det bara är jag men jag älskar att köpa fina presentpåsar, slå in fint osv. Mycket roligare än att låta dem på affären göra det :P lite udda intresse kanske hehe.. Och en grej till, köp inte drickan på bild två, sjukt vidrig smakade vodka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0