EN LITEN BLOGG PAUS

 
 

Hej mina vänner! Jag har typ glömt bort min blogg?! Haha..sorry. Nej men har ju haft lite semester, varit på Öland osv sen har jag inte mått så bra de senaste dagarna så har inte tänkt på bloggen. Imorgon ska jag till läkaren, ska kolla min rygg bla. Sen blir det jobb resten av veckan. Längtar tills hösten så sjukt mycket just nu, orkar inte med den här värmen (haha låter som en tant). Vill bara ha en mysig höstdag när det är blå himmel, massa fina färger på träden och lite sådär halvkyligt i luften, så går man en mysig promenad och fikar efter, haha fast enligt älskling finns det inga sånna höstdagar.. Så lär väl få ångra att jag skrev detta sen i höst (när det är svinkallt och regnar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0