GOTTFRID

 

Hade ställt klockan på åtta imorse, typ fyra alarm så jag inte skulle försova mig (standard). Men så vaknade jag av mig själv halv sju, kan väl inte påstå att jag var superpigg men jag var inte heller supertrött och jag visste att ifall jag somnar om och klockan ringer en och en halv timme senare skulle jag var sjuuuuukt trött. Så bestämde mig för att gå ut och gå en PW eftersom att det var fint väder också. Jobbade sedan mellan 09.30-14.00. Skulle egentligen jobbat på GFK idag också men det var inga intervjuver inbokade så blev ingenting. Åkte istället förbi mamma och Fredrik en sväng och hjälpte dem att montera ihop en TV bänk. 
 
Efter var planen att handla middag till mig och älskling, hade tänkt att göra hemmagjord pizza. Sen pratade jag med honom i telefon och då sa han att han inte ville ha något. Okej, då pallar inte jag stå och göra pizza deg och skit bara till mig :P Så då var min plan att köpa en pizza istället, bir typ billigare också när det ändå bara var jag som skulle äta. Sen kommer jag hem med min pizza, sätter mig i soffan och ska trycka i mig den (som det fetto jag är) och tror ni inte att han ska ha då helt pötsligt.. haha hejdå halva pizzan liksom. Blev inte ens mätt?! Haha så jävla ovärt. Men vad gör man inte för sin boyfriend ;)
 
För en stund sen kom även min älskade vän Jennifer hit med en kakbit till mig, så sjukt goooooood. Fördelen med att bo grannar hehe. Så nu är jag mätt iaf :D Nu när jag bloggat en stund hoppas jag att jag hunnit få ett liv på jelly splash.. det spelet är så sjukt beroende framkallande och stör mig så hårt när man måste vänta på liv haha.. stort problem liksom :P FAAAAAAAN fick just nu i skrivande stund ett problem, poddskrället har bitit sönder mina hörlurar, skit också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0